Умови повернення і обміну
Компанія SHELA™ здійснює повернення та обмін товару протягом 14 днів із моменту придбання відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення товару належної якості
Якщо товар не експлуатувався, але з певних причин не задовольняє покупця, його можна повернути в двотижневий термін. Вироби належної якості можна повернути або обміняти на інші за розміром, фасоном, забарвленням або комплектацією за таких умов:
Продукція не має слідів експлуатації, збережені її товарний вигляд і споживчі властивості.
Не порушена цілісність оригінальної упаковки.
Ярлики та бірки збережені.
Наявні документи, що підтверджують покупку.
Повернення товару неналежної якості
Якщо ви отримали товар із браком, то його також можна повернути у встановлений законодавством термін. При цьому цілісність виробу або комплекту не повинна бути порушена. Обов'язково зберігайте документ, що підтверджує покупку.
Як повернути товар?
Перш ніж здійснити повернення, попередньо необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину для оформлення відповідної заявки. Звертайтеся за телефоном +38(097) 967-01-22, +38(095) 030-58-65 (Ірина Олександрівна). Представник компанії повідомить контакти, за якими можна здійснити відправку. У разі обміну виробів може бути різниця в ціні, тому ми проводимо перерахунок. Представник інтернет-магазину має право відмовити в поверненні/обміні речей, які входять до Переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню.
Вартість доставки оплачує продавець або покупець за домовленістю. Якщо товар неналежної якості або не відповідає характеристикам, зазначеним в описі, то доставка оплачується продавцем. При оформленні повернення, грошові кошти перераховуються на банківську картку, з якої була здійснена оплата. У разі оформлення покупки, що відбулась за реквізитами на розрахунковий рахунок або післяплатою необхідно обговорити з менеджером варіанти повернення коштів.





